mgr Agata Zalewa

Obrazek

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym i logopedą klinicznym. Studia magisterskie ukończyłam na uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracowałam jako logopeda w Niepublicznej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Poznaniu. Obecnie pracuję w szkole podstawowej oraz w Niepublicznej Poradni w Kostrzynie.
Brałam udział w następujących szkoleniach i kursach:
Certyfikat „Wczesna diagnostyka, profilaktyka i terapia logopedyczna dzieci w wieku 0-3”
Kurs logopedyczny „Od wywiadu do terapii”
Konferencja „Autyzm w domu i w szkole”
Kurs „Masaż neurologopedyczny palpacyjno- pulsacyjny”
Certyfikat „Logosensoryka”
Kurs „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej”
Kurs „Bazowe umiejętności komunikacyjne”
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę i doskonalę swój warsztat pracy.

mgr Beata Rzęsa

Obrazek

Pani mgr Beata Rzęsa – logopeda, neurologopeda, surdopedagog
WYKSZTAŁCENIE

  • Studia magisterskie- pedagogika ( Uniwersytet Łódzki)
  • Studia podyplomowe- logopedia -II stopień kwalifikacyjny w zakresie neurologopedii ( Uniwersytet Wrocławski)
  • Kurs kwalifikacyjny: logopedia szkolna
  • Kurs kwalifikacyjny: Surdopedagogika
  • Studia podyplomowe- logopedia
  • Studia podyplomowe- Wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera

KURSY, SZKOLENIA

  • Warsztaty szkoleniowe ” Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji ( pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy pochodzenia korowego.”
  • uczestniczka IV Międzynarodowej Konferencji Logopedycznej pn. ” Rola logopedii i neurologopedii w aktywizacji społecznej i zawodowej osób z zaburzeniami komunikacji językowej”
  •  udział w warsztatach pt. ” Podstawowe zagadnienia terapii opartej na relacjach i zabawie w pracy z dzieckiem w spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi- wprowadzenie do metody Growth through Play System
  • udział w warsztatach nt. ” Diagnozy i terapii zaburzeń mowy na tle autyzmu metodą Dyna-Lingua M.S”
  • udział w warsztatach pt. ” Specjalistyczna diagnoza i rehabilitacja uczniów z zaburzonym rozwojem mowy i języka”
  • szkolenie nt. ” Diagnoza i Terapia jąkania”
  • udział w warsztatach szkoleniowych pn. ” Wdrożenie powszechnych badań przesiewowych słuchu u dzieci i młodzieży w wieku szkolnym”
  • udział w szkoleniu pt. ” Badania przesiewowe narządów zmysłów”
  • udział w warsztatach pn. ” Budowanie systemu językowego dzieci z afazją dziecięcą „
  • udział w warsztatach szkoleniowych pt. ” Wczesna Interwencja i Wspomaganie Rozwoju Dziecka z grupy wysokiego ryzyka na podstawie koncepcji neurorozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensorycznej”
  • uczestniczka Konferencji Naukowej nt. ” Wczesne Wspomaganie Rozwoju dziecka niepełnosprawnego i jego rodziny
  • uczestniczka konferencji wojewódzkiej ” Systemowe wsparcie ucznia z niepełnosprawnością i jego rodziny”
  • udział w warsztatach nt. ” Zrozumieć dziecko z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD)”
  • udział w warsztatach nt. ” Praca korekcyjno-kompensacyjna z dzieckiem upośledzonym umysłowo”
  • udział w warsztatach nt. ” Zabawy elementarne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”
  • udział w konferencji naukowej nt. ” Dziecko z ADHD – jak mu pomóc ?”

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi

mgr Karolina Grzebyta

Obrazek

WYKSZTAŁCENIE

  • Studia magisterskie- pedagogika ( Akademia Humanistyczno- Ekonomiczna w Łodzi)
  • Krakowskie Centrum Psychodynamiczne – specjalność: Psychoterapeuta
  • Kurs kwalifikacyjny: Makaton – alternatywne sposoby komunikacji
  • Kurs kwalifikacyjny: Metoda Dobrego Startu

WARSZTATY, SZKOLENIA

  • udział w konferencji nt. ” Psychodynamiczne leczenie zaburzeń u pacjentów z neurotyczną organizacją osobowości ( prof. Otto Kernberg, Eve Caligor),
  • warsztaty: Integracja
  • warsztaty: Etyka
  • warsztaty: Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • warsztaty: Metodyka
  • warsztaty: Kontakt w sytuacji pomagania
  • warsztaty: Metoda aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss
  •  warsztaty: Bajka, metafora i wizualizacja jako metody wspierające emocjonalny rozwój dziecka”
  • warsztaty: ” Eksperymenty badawcze przedszkolaka”
  • kurs: Od manipulacji do manipulacji
  • kurs: Muzyka na pierwszych etapach edukacji
  • kurs: Wspieranie rozwoju zdolności muzycznych i sprawności psychoruchowej
  • kurs: Wielozmysłowe poznanie na pierwszych etapach edukacji
  • kurs: Holizm w edukacji elementarnej jako podstawa kształtowania kompetencji kluczowych

 

mgr Dagmara Ulańska

Obrazek

2005- 2008 – studia licencjackie dzienne filologia polska specjalność nauczycielska Uniwersytet Adama Mickiewicza Poznań .

2008- 2010 – studia magisterskie zaoczne filologia polska specjalnosć nauczycielska Uniwersytet Adama Mickiewicza Poznań.

2010 – 2012 r. – studia podyplomowe edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp.

2013- 2015 – studia podyplomowe logopedia szkolna – terapia dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej na Wyższa Szkoła Humanistyczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie

2017- 2018 – studia podyplomowe logopedia uzupełniająca Wyższa Szkoła Humanistyczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie

Warsztaty, szkolenia

  • Ocenianie kształtujące na lekcjach polskiego w szkole podstawowej
  • Nauka matematyki w przedszkolu
  • Nauczanie języka polskiego metodą projektów
  • Jak Radzic sobie z uczniem w młodszym wieku szkolnym sprawiającym trudności wychowawcze?
  • ABC pracy z młodzieżą. Praca nauczyciela szkoły podstawowej z młodzieżą.
  • Terapia sygmatyzmu międzyzębowego
  • Terapia sygmatyzmu bocznego
  • Terapia rotacyzmu
  • Wady artykulacyjne spółgłosek (k, g, w, f, p, b, m, t, d, n) i samogłosek oraz ich korygowanie
  • Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący)
  • Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii
  • Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną