Archiwa blogu
mgr Agata Zalewa
Obrazek
Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym i logopedą klinicznym. Studia magisterskie ukończyłam na uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracowałam jako logopeda w Niepublicznej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Poznaniu. Obecnie pracuję w szkole podstawowej oraz w Niepublicznej Poradni w Kostrzynie.
Brałam udział w następujących szkoleniach i kursach:
Certyfikat „Wczesna diagnostyka, profilaktyka i terapia logopedyczna dzieci w wieku 0-3”
Kurs logopedyczny „Od wywiadu do terapii”
Konferencja „Autyzm w domu i w szkole”
Kurs „Masaż neurologopedyczny palpacyjno- pulsacyjny”
Certyfikat „Logosensoryka”
Kurs „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej”
Kurs „Bazowe umiejętności komunikacyjne”
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę i doskonalę swój warsztat pracy.
mgr Beata Rzęsa
Obrazek
Pani mgr Beata Rzęsa – logopeda, neurologopeda, surdopedagog
WYKSZTAŁCENIE
- Studia magisterskie- pedagogika ( Uniwersytet Łódzki)
- Studia podyplomowe- logopedia -II stopień kwalifikacyjny w zakresie neurologopedii ( Uniwersytet Wrocławski)
- Kurs kwalifikacyjny: logopedia szkolna
- Kurs kwalifikacyjny: Surdopedagogika
- Studia podyplomowe- logopedia
- Studia podyplomowe- Wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera
KURSY, SZKOLENIA
- Warsztaty szkoleniowe ” Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji ( pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy pochodzenia korowego.”
- uczestniczka IV Międzynarodowej Konferencji Logopedycznej pn. ” Rola logopedii i neurologopedii w aktywizacji społecznej i zawodowej osób z zaburzeniami komunikacji językowej”
- udział w warsztatach pt. ” Podstawowe zagadnienia terapii opartej na relacjach i zabawie w pracy z dzieckiem w spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi- wprowadzenie do metody Growth through Play System
- udział w warsztatach nt. ” Diagnozy i terapii zaburzeń mowy na tle autyzmu metodą Dyna-Lingua M.S”
- udział w warsztatach pt. ” Specjalistyczna diagnoza i rehabilitacja uczniów z zaburzonym rozwojem mowy i języka”
- szkolenie nt. ” Diagnoza i Terapia jąkania”
- udział w warsztatach szkoleniowych pn. ” Wdrożenie powszechnych badań przesiewowych słuchu u dzieci i młodzieży w wieku szkolnym”
- udział w szkoleniu pt. ” Badania przesiewowe narządów zmysłów”
- udział w warsztatach pn. ” Budowanie systemu językowego dzieci z afazją dziecięcą „
- udział w warsztatach szkoleniowych pt. ” Wczesna Interwencja i Wspomaganie Rozwoju Dziecka z grupy wysokiego ryzyka na podstawie koncepcji neurorozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensorycznej”
- uczestniczka Konferencji Naukowej nt. ” Wczesne Wspomaganie Rozwoju dziecka niepełnosprawnego i jego rodziny
- uczestniczka konferencji wojewódzkiej ” Systemowe wsparcie ucznia z niepełnosprawnością i jego rodziny”
- udział w warsztatach nt. ” Zrozumieć dziecko z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD)”
- udział w warsztatach nt. ” Praca korekcyjno-kompensacyjna z dzieckiem upośledzonym umysłowo”
- udział w warsztatach nt. ” Zabawy elementarne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”
- udział w konferencji naukowej nt. ” Dziecko z ADHD – jak mu pomóc ?”
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi
mgr Malwina Wojciechowska
Obrazek
mgr Karolina Grzebyta
Obrazek
WYKSZTAŁCENIE
- Studia magisterskie- pedagogika ( Akademia Humanistyczno- Ekonomiczna w Łodzi)
- Krakowskie Centrum Psychodynamiczne – specjalność: Psychoterapeuta
- Kurs kwalifikacyjny: Makaton – alternatywne sposoby komunikacji
- Kurs kwalifikacyjny: Metoda Dobrego Startu
WARSZTATY, SZKOLENIA
- udział w konferencji nt. ” Psychodynamiczne leczenie zaburzeń u pacjentów z neurotyczną organizacją osobowości ( prof. Otto Kernberg, Eve Caligor),
- warsztaty: Integracja
- warsztaty: Etyka
- warsztaty: Komunikacja werbalna i niewerbalna
- warsztaty: Metodyka
- warsztaty: Kontakt w sytuacji pomagania
- warsztaty: Metoda aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss
- warsztaty: Bajka, metafora i wizualizacja jako metody wspierające emocjonalny rozwój dziecka”
- warsztaty: ” Eksperymenty badawcze przedszkolaka”
- kurs: Od manipulacji do manipulacji
- kurs: Muzyka na pierwszych etapach edukacji
- kurs: Wspieranie rozwoju zdolności muzycznych i sprawności psychoruchowej
- kurs: Wielozmysłowe poznanie na pierwszych etapach edukacji
- kurs: Holizm w edukacji elementarnej jako podstawa kształtowania kompetencji kluczowych
adw. Anna Wichlińska
Obrazek
Lek.med. Maria Uryasz-Wichlińska
Obrazek
Lek.med. Marta Turkiewicz – Wanat
Obrazek
mgr Jolanta Hranyczka
Obrazek
mgr Dagmara Ulańska
Obrazek
2005- 2008 – studia licencjackie dzienne filologia polska specjalność nauczycielska Uniwersytet Adama Mickiewicza Poznań .
2008- 2010 – studia magisterskie zaoczne filologia polska specjalnosć nauczycielska Uniwersytet Adama Mickiewicza Poznań.
2010 – 2012 r. – studia podyplomowe edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp.
2013- 2015 – studia podyplomowe logopedia szkolna – terapia dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej na Wyższa Szkoła Humanistyczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie
2017- 2018 – studia podyplomowe logopedia uzupełniająca Wyższa Szkoła Humanistyczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie
Warsztaty, szkolenia
- Ocenianie kształtujące na lekcjach polskiego w szkole podstawowej
- Nauka matematyki w przedszkolu
- Nauczanie języka polskiego metodą projektów
- Jak Radzic sobie z uczniem w młodszym wieku szkolnym sprawiającym trudności wychowawcze?
- ABC pracy z młodzieżą. Praca nauczyciela szkoły podstawowej z młodzieżą.
- Terapia sygmatyzmu międzyzębowego
- Terapia sygmatyzmu bocznego
- Terapia rotacyzmu
- Wady artykulacyjne spółgłosek (k, g, w, f, p, b, m, t, d, n) i samogłosek oraz ich korygowanie
- Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący)
- Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii
- Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną